Vertrekken - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Peter Rommens - WaarBenJij.nu Vertrekken - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Peter Rommens - WaarBenJij.nu

Vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Peter

01 September 2014 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel


Moest ik eerder bedenken welke broeken ik wilde meenemen, nu bestaat de laatste dag voor vertrek vooral uit het updaten van computer, telefoon en abonnementen. Dus volop contact met diverse helpdesks. Dit lijkt wel werken.

In ieder geval heb ik vandaag mijn ticket gekregen en vertrek morgenavond om 6 uur vanuit Kiel naar Klaipėda in Litouwen. Op de boot maar eens gaan kijken wat ik precies ga doen, bezoeken en aan de stapel boeken beginnen.



Oja, mocht je het nog niet weten. De komende 3 weken ga ik naar de Baltische staten. Op deze pagina probeer ik wat reisverhalen te schrijven, zodat je me kunt volgen. Schrijf je in op de mailing lijst. Wil je van die lijst af ? Laat maar horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Sinds een paar jaar heb ik een rode Volkswagen T3 ingericht als kampeerbusje. Behalve als auto is ie natuurlijk heel geschikt om nieuwe en oude, mooie en gruwelijke, rustige en muzikale plekken te bezoeken. Soms is het de moeite waard om daar een reisverslag van te maken. Die vind je dus hier.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 32654

Voorgaande reizen:

17 April 2017 - 06 Mei 2017

Baltika kust 2017

23 April 2016 - 17 Mei 2016

Baltische staten meivakantie 2016

03 September 2014 - 28 September 2014

Baltische Staten 2014

Landen bezocht: