Door Nederland - Reisverslag uit Langelo, Nederland van Peter Rommens - WaarBenJij.nu Door Nederland - Reisverslag uit Langelo, Nederland van Peter Rommens - WaarBenJij.nu

Door Nederland

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 September 2014 | Nederland, Langelo

Bij de post zat mijn nieuwe creditcard en het bestelde tasje van ebay.co.uk. Mooi op tijd en ik kan dus vertrekken. De reis heen is zoals gewoonlijk bij meer dan 50 kilometer rijden een marktplaats tournee. In Apeldoorn haal ik een parka op die wel past en in Nijverdal een mooi campingtafeltje. Als ik aanbel en de deur opengaat klinkt er een flink Twentse stem “Ik ken jou”. Het is inderdaad een andere T3-rijder die met zijn vrouw vorig jaar naast me stonden op camping de Molen in Antwerpen. Leuk, en bij de bitter lemon herinner ik me weer zijn hobby om zaklantaarns te verzamelen Eens kijken of ik nog wat leuks op de kop kan tikken.

Via Hardenberg voor een laptophoes, en dan gezellig op bezoek bij vrienden in Langelo. Verbaasd zijn ze niet, ikzelf nog wel. Ik ben echt onderweg met bootticket op zak.

Vanavond en morgenochtend kom ik nergens meer de creditcard of het tasje tegen in de bus. Wellicht liggen de enveloppen nog thuis op tafel. We zullen het meemaken.

Tags: Marktplaats

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Sinds een paar jaar heb ik een rode Volkswagen T3 ingericht als kampeerbusje. Behalve als auto is ie natuurlijk heel geschikt om nieuwe en oude, mooie en gruwelijke, rustige en muzikale plekken te bezoeken. Soms is het de moeite waard om daar een reisverslag van te maken. Die vind je dus hier.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 32730

Voorgaande reizen:

17 April 2017 - 06 Mei 2017

Baltika kust 2017

23 April 2016 - 17 Mei 2016

Baltische staten meivakantie 2016

03 September 2014 - 28 September 2014

Baltische Staten 2014

Landen bezocht: